При онлайн поръчка можеш да върнеш или замениш закупената стока до 30 дни от датата на получаването и.

Връщане и замяна на продукти

В Китара БГ се стремим да положим максимални усилия за да удовлетворим нашите клиенти, затова предлагаме възможността да върнеш или замениш закупената от нас стока в рамките на 30 дни от датата на закупуване. Важи само за поръчки напревени онлайн през нашия сайт.

Услугата 30 дни право на връщане е валидна както за физически лица, така и за юридически лица, закупили продукти от Китара БГ. За да се възползваш от тази услуга трябва да направиш слените стъпки:

1. Попълни формуляра за връщане на продукт, не по късно 30 дни от датата на доставка, и го изпрати на адрес info@kitara.bg . Формуляра можеш да свалиш от тук -   изтегли тук

*Формулярите попълнени след 30 дни от датата на доставката на съответния продукт, няма да се вземат предвид.

2. Ние ще се свържем с теб на посочения във формуляра телефон или имейл адрес за да уточним дали желаеш връщане или замяна, след което ще изпратим куриер да вземе продукта в удобен за теб ден от твоя адрес.

Разходите за доставка при връщане или замяна са на стойност 10лв. и са за сметка на клиента. Тази сума ще бъде удържана от сумата заплатена за продукта.

3.1. Ако избереш връщане на продукта - След като получим върнатия от теб продукт и се уверим че отговаря на условията за връщане и замяна (посочени по-долу) , ще възстановим стойността  в рамките на до 7 работни дни  по банков път.

3.2. Ако избереш замяна на продукта - След като получим върнатия от теб продукт и се уверим че отговаря на условията за връщане и замяна ( посочени по-долу), ще изпратим нов продукт на посочения във формуляра от теб адрес.

Условия за връщане и замяна на продукт:

Продуктите трябва да бъдат без наранявания, в добър търговски вид и пълна окомплектовка със запазени по тях всички оригинални етикети, бележки, стикери и придружаващите ги при доставка документи. Всички прилежащи продукти и аксесоари трябва да са налице.

Ако не бъдат изпълнени гореописаните условия, искането за рекламация няма да бъде разглеждано от Китара БГ.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

В случай че върнатия продукт не отговаря на Условията за връщане и замяна на продукт:

В случай, че върнатия продукт е с увредена опаковка, следи от употреба, драскотини, удари, продукти увредени от токови удари, липсващи аксесоари, си запазваме правото да решим дали да приемем продукта и също така да приспаднем сумата за възстановяване по нанесените щети на продукта. При такова решение, ще бъдеш уведомен при постъпването на продукта в нашия сервиз и неговата проверка. Тази услуга не е валидна при покупка на едро ( Корпоративни продажби);

Запазваме правото си да откажем връщането на продукти от клиенти, които използват често тази услуга ( по злоупотребяващ начин).

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Стока за рекламация, чието връщане Китара БГ не може да приеме поради гореупоменатите причини (ако е изпратена след посочения срок; ако не е придружена с документ доказващ покупката, формуляр за връщане на стоката, без етикети или без оригиналната опаковка ; ако е замърсена и пр.) ще бъде изпращана обратно на Клиента за негова сметка.

При констатация на дефектен продукт до 30 дни от получаването му и при ненарушен търговски вид на стоката и опаковката, ние се ангажираме той да бъде подменен с нов (съгласно гаранционните условия на производителя) или да възстановим заплатената от теб стойност на стоката, съгласно чл.55 от ЗЗП, считано от датата, на която си упражнил правото си на отказ. След този срок (или при нарушаване на търговския вид или опаковката на стоката) ремонтирането на стоката се поема от посочените в гаранционната карта сервизи. 

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

За допълнителни въпроси можете да се обръщате към "Отдел обслужване на клиенти" на e-mail: info@kitara.bg или на телефон: +359876919296