Връщане или замяна за поръчани стоки

Пазаруването при нас е лесно и удобно. Имаш 30 дни право на връщане или замяна на поръчаната от теб стока.

Какво трябва да направиш за да върнеш или замениш?

  1. Увери се че стоката,която желаеш да върнеш или замениш отговаря на посочените по-долу условия за връщане или замяна.
  2. Попълни формуляра за връщане или замяна и следвай посочените в него стъпки. Можеш да изтеглиш формуляра от ТУК

Условия за връщане и замяна на продукт:

В срок от 30 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, като са спазени следните условия:

  1. Запазен добър търговски вид – оригиналната опаковка, както и стоката не трябва да е разкъсана,повредена или да показва признаци на използане ( драскотини) , трябва да е във вида, в който е получена.
  2. Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба и/или сглобяване.
  3. Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
  4. Транспортните разходи за връщане на стоката са за сметка на клиента.

В случай че върнатия продукт не отговаря на Условията за връщане и замяна на продукт:

В случай, че върнатия продукт е с увредена опаковка, следи от употреба, драскотини, удари, продукти увредени от токови удари, липсващи аксесоари, си запазваме правото да решим дали да приемем продукта и също така да приспаднем сумата за възстановяване по нанесените щети на продукта. При такова решение, ще бъдеш уведомен при постъпването на продукта в нашия сервиз и неговата проверка.

Стока за рекламация, чието връщане Kitara.bg не може да приеме поради гореупоменатите причини (ако е изпратена след посочения срок; ако не е придружена с документ доказващ покупката, формуляр за връщане на стоката, без етикети или без оригиналната опаковка ; ако е замърсена и пр.) ще бъде изпращана обратно на Клиента за негова сметка.


Имаш някакъв въпрос? Свържи се с нас:

За допълнителни въпроси можете да се обръщате към „Отдел обслужване на клиенти“ на e-mail: magazin@kitara.bg или на телефон: 0876 91 92 96 ( от Понеделник до Петък – 10:00ч. до 18:00ч. )

При констатация на дефектен продукт до 30 дни от получаването му и при ненарушен търговски вид на стоката и опаковката, ние се ангажираме той да бъде подменен с нов (съгласно гаранционните условия на производителя) или да възстановим заплатената от теб стойност на стоката, съгласно чл.55 от ЗЗП, считано от датата, на която си упражнил правото си на отказ.

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.