Можеш да върнеш или замениш закупената стока до 30 дни от датата на получаването и!

Връщане и замяна на продукти

В Китара БГ се стремим да положим максимални усилия за да удовлетворим нашите клиенти, затова предлагаме възможността да върнеш или замениш закупената от нас стока в рамките на 30 дни от датата на закупуване.

Услугата 30 дни право на връщане е валидна както за физически лица, така и за юридически лица, закупили продукти от Китара БГ. За да се възползваш от тази услуга трябва да направиш слените стъпки:

1. Попълни формуляра за връщане на продукт не по късно 30 дни от датата на доставка. Формулярите попълнени след 30 дни от датата на доставката на съответния продукт, няма да се вземат предвид. Необходимо е да изпратиш формуляра по имейл на info@kitara.bg.   изтегли тук

След като формулярът бъде разгледан, служител на Китара БГ ще се свърже с теб за уговаряне на връщането или замяната.

2. Ние ще организираме взимането на пратката от твоя адрес с куриер. Пратки изпратени от клиент към Китара БГ без такава договорка не се приемат. 

3. Възстановяването на сума за закупен продукт става след приемане на върнатата пратка и след като се уверим в нейната цялост. Възстановяването на сумата става в рамките на 10 работни дни от датата на получаване на върнатия продукт по банков път.

Можеш да върнеш закупената стока при следните условия:

Продуктите трябва да бъдат без наранявания, в изряден търговски вид и пълна окомплектовка със запазени по тях всички оригинални етикети, бележки, стикери и придружаващите ги при доставка документи. Всички прилежащи към нея продукти и аксесоари трябва да са налице.

Телефон за връзка: +359 876 91 92 96

Към стоката за рекламация трябва да се приложат:

1. Доказателство за покупката във вид на сметка, стокова разписка или копие от поръчката направена в онлайн магазина kitara.bg.
2. Попълнен формуляр за рекламация на стоката.

Ако не бъдат изпълнени гореописаните условия, искането за рекламация няма да бъде разглеждано от Китара БГ.

В случай, че върнатия продукт е с увредена опаковка, следи от употреба, драскотини, удари, продукти увредени от токови удари, липсващи аксесоари, сертификат за гаранция, си запазваме правото да решим дали да приемем продукта и също така да приспаднем сумата за възстановяване по нанесените щети на продукта. При такова решение, ще бъдеш уведомен при постъпването на продукта в нашия сервиз и неговата проверка.
Тази услуга не е валидна при покупка на едро ( Корпоративни продажби);
Запазваме правото си да откажем връщането на продукти от клиенти, които използват често тази услуга ( по злоупотребяващ начин).

Възстановяването на сума за закупен продукт става след приемане на върнатата пратка и след като се уверим в нейната цялост. Възстановяването на сумата става в рамките на 10 работни дни от датата на получаване на върнатия продукт по банков път.

Сумата се възстановява:
 - по банкова сметка на клиента, чийто номер същия трябва да посочи във формуляра за рекламация.

Стока за рекламация, чието връщане Китара БГ не може да приеме поради гореупоменатите причини (ако е изпратена след посочения срок; ако не е придружена с документ доказващ покупката, формуляр за връщане на стоката, без етикети или без оригиналната опаковка ; ако е замърсена и пр.) ще бъде изпращана обратно на Клиента за негова сметка.

При констатация на дефектен продукт до 30 дни от получаването му и при ненарушен търговски вид на стоката и опаковката, ние се ангажираме той да бъде подменен с нов (съгласно гаранционните условия на производителя) или да възстановим заплатената от теб стойност на стоката, съгласно чл.55 от ЗЗП, считано от датата, на която си упражнил правото си на отказ. След този срок (или при нарушаване на търговския вид или опаковката на стоката) ремонтирането на стоката се поема от посочените в гаранционната карта сервизи. 

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на Китара БГ ООД

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Ако при самото получаване на стока, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.


За допълнителни въпроси можете да се обръщате към "Отдел обслужване на клиенти" на e-mail: info@kitara.bg или на телефон: +359876919296